Grafiek survey vraagHieronder staan hyperlinks naar enkele rapporten.
Als eerste het totaalrapport met het overzicht van alle antwoorden en de uitgevoerde enquête als bijlage.

Het is mogelijk om per aspect een rapport te maken.
Als voorbeeld zijn hier twee rapporten opgenomen. Een rapport van de antwoorden van de bewoners van straat Worp en een rapport van de antwoorden van ouders met schoolgaande kinderen basisschool.

Heb je behoefte aan een rapport met de antwoorden van een andere deelgroep dan kun je dit aanvragen bij de secretaris.

Beschikbare Rapporten:

Hoe verder:
De ruwe data is doorgestuurd naar adviesbureau Goudappel.
Goudappel heeft de afgelopen weken metingen laten uitvoeren en zal na analyse van alle data een advies uitbrengen.
Gemeente Deventer en Stichting WIJD gaan op basis van het advies in gesprek over het vervolg.
Het wat, wanneer en hoe van het vervolg is uiteraard nog niet bekend.

N.B.
Mocht u op een of andere wijze mee willen werken aan het vervolg stuur dan svp een reactie met naam en contactgegevens naar de secretaris.
De werkgroep Verkeer van Stichting WIJD neemt dan contact met u op.